Unilever

Ne le Google, program za blokiranje oglasov razvijajo tudi Facebook, Microsoft in drugi velikani
Slo-Tech
Avtor Iztok Hočevar   
petek, 21. april 2017 ob 13:30
Največji igralci na področju digitalnega oglaševanja – zbrani znotraj Koalicije za boljše oglase - pripravljajo strategijo za odstranitev najbolj nadležnih oblik oglasov. In očitno so...
 
Iz česa so užitne vodne kroglice?
Slo-Tech
Avtor Matej Huš   
sobota, 15. april 2017 ob 17:43
Internet je v zadnjih dneh obnorela kampanja za skupinsko financiranje, s katero podjetje Skipping Rocks Lab's (SRL) zbira sredstva za užitne vodne kroglice oziroma Ooho. Postavljeni cilj 400.000...
 
Čas je za manj moteče oglase
Računalniške novice
sreda, 5. april 2017 ob 15:17
Spletno oglaševanje je v zadnjih dvajsetih letih doživelo izjemen razvoj, hkrati pa se še vedno sooča s številnimi izzivi. Eden teh je tudi veliko število motečih oglasov - takšnih oglasov,...
 
Globalna podjetja, po kakršnih hrepenijo zaposleni
Svet kapitala
četrtek, 30. marec 2017 ob 06:23
Le kdo si ne želi biti zaposlen v podjetju, ki poleg dobrih delovnih pogojev zagotavlja veliko dodatnih bonitet.
 
Unilever nadaljuje brez Kraft Heinza
Delo
nedelja, 26. marec 2017 ob 12:00
Nizozemsko-britansko živilsko podjetje, eno največjih v svoji panogi, namerava po poročanju medijev zbrati šest milijard funtov s prodajo nekaterih svojih blagovnih znamk....
 
Deset koncernov odloča, kaj jemo
Večer
sobota, 18. marec 2017 ob 00:00
Ko govorimo o kakovosti hrane in sladkih pijač, ki jih imamo na voljo v trgovinah, je treba vedeti, da se za kopico blagovnih znamk skriva le deset...
 
Deset koncernov odloča, kaj jemo
Večer
sobota, 18. marec 2017 ob 00:00
Ko govorimo o kakovosti hrane in sladkih pijač, ki jih imamo na voljo v trgovinah, je treba vedeti, da se za kopico blagovnih znamk skriva le deset...
 
<< Začetek < Nazaj 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 Naprej > Konec >>

Google Translate

English Croatian French German Italian Spanish Serbian Slovenian Hungarian